Vol. 6/1 (2018) » |
• Book metadata |
• Contents |
Vol. 5/2 (2017) » |
• Book metadata |
• Contents |
Vol. 5/1 (2017) » |
• Book metadata |
• Contents |
Vol. 4/2 (2016) » |
• Book metadata |
• Contents |
Vol. 4/1 (2016) » |
• Book metadata |
• Contents |
1. |
Библиотека и универзитет |
2. |
Унапређење науке о библиографији |
3. |
Академске библиотеке у XXI веку |
4. |
Best of Both Worlds?: Using Blended Learning in a Professional Librarian Preparation Program |
5. |
Етички изазови у доба академског капитализма: задаци критичког универзитета |
6. |
А Methodology for the Pains of Universality at University |
7. |
Има ли будућности за филологију у кризи, или: „спаса нам нема, пропасти нећемо!” |
8. |
Култура универзитета и филологија |
9. |
Разматрања о смислу филологије у светлу духовних наука |
10. |
Языковая объективация концепта «менталитет/ментальностьв» современной русской и сербской речи: сопоставительный аспект |
11. |
Универзитетска настава јужнословенских језика у Србији - историјат и могући правци развоја |
12. |
Nastava mlađih književnih žanrova na Azerbejdžanskom univerzitetu jezika |
13. |
Студентска перцепција усменог излагања у настави енглеског језика на универзитетском нивоу |
14. |
Osobenosti nastave pragmatike u italijanskom kao J2 na univerzitetskom nivou |
15. |
Дидактика превођења на универзитетском нивоу: од језичког усавршавања до професионалног усмеравања |
16. |
Англосрпски као језички изазов за будућност српског језика |
17. |
Aнализа степена тежине уџбеничког текста теологије на енглеском и српском језику |
18. |
Language Teaching – Challenges in a Multicultural Context |
19. |
Значај Вука Стефановића Караџића и Љубомира Стојановића у историјату Велике школе |
20. |
Dokumentarni film u obrazovnom procesu: repozicioniranje ciljeva |
21. |
Being Here: First Impressions of Serbian Libraries from Students in a Cultural Experiental Learning Program |
22. |
Charles University in Prague: Between the German and Czech Academic Tradition |
23. |
Neki aspekti složenica i sistema za analizu složenica prema istraživačkim rezultatima iz računarske lingvistike |
24. |
Tri decenije teorije relevantnosti i prevođenje naučnog registra zasnovano na teoriji relevantnosti |