doi
Fil
/ Faculty of Philology, University of Belgrade
Issues:
Vol. 6/1 (2018)
»
• Book metadata
• Contents
Vol. 5/2 (2017)
»
• Book metadata
• Contents
Vol. 5/1 (2017)
»
• Book metadata
• Contents
Vol. 4/2 (2016)
»
• Book metadata
• Contents
Vol. 4/1 (2016)
»
• Book metadata
• Contents
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, Vol. 6/1 (2018)
https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1
1.
Библиотека и универзитет
Александра Б. Вранеш
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Vol. 6/1, p. 9–20
https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch1
Detailed
2.
Унапређење науке о библиографији
Урош Дојчиновић
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Vol. 6/1, p. 21–32
https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch2
Detailed
3.
Академске библиотеке у XXI веку
Мирјана Брковић
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Vol. 6/1, p. 33–44
https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch3
Detailed
4.
Best of Both Worlds?: Using Blended Learning in a Professional Librarian Preparation Program
Andrew J. M. Smith
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Vol. 6/1, p. 45–53
https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch4
Detailed
5.
Етички изазови у доба академског капитализма: задаци критичког универзитета
Милена Драгићевић Шешић
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Vol. 6/1, p. 55–73
https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch5
Detailed
6.
А Methodology for the Pains of Universality at University
Greta Goetz
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Vol. 6/1, p. 75–90
https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch6
Detailed
7.
Има ли будућности за филологију у кризи, или: „спаса нам нема, пропасти нећемо!”
Оливера Дурбаба
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Vol. 6/1, p. 91–101
https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch7
Detailed
8.
Култура универзитета и филологија
криза или будућност универзитета - све о универзитету
Наталија Синановић
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Vol. 6/1, p. 103–112
https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch8
Detailed
9.
Разматрања о смислу филологије у светлу духовних наука
Ведран Цвијановић
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Vol. 6/1, p. 113–122
https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch9
Detailed
10.
Языковая объективация концепта «менталитет/ментальностьв» современной русской и сербской речи: сопоставительный аспект
Ирина Абрамова, Лариса Жуковская
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Vol. 6/1, p. 123–135
https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch10
Detailed
11.
Универзитетска настава јужнословенских језика у Србији - историјат и могући правци развоја
Борко Ковачевић, Maja Ђукановић
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Vol. 6/1, p. 137–144
https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch11
Detailed
12.
Nastava mlađih književnih žanrova na Azerbejdžanskom univerzitetu jezika
Lala Majidova
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Vol. 6/1, p. 145–149
https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch12
Detailed
13.
Студентска перцепција усменог излагања у настави енглеског језика на универзитетском нивоу
Тијана Весић Павловић, Данијела Ђорђевић
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Vol. 6/1, p. 151–168
https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch13
Detailed
14.
Osobenosti nastave pragmatike u italijanskom kao J2 na univerzitetskom nivou
Nevena P. Ceković
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Vol. 6/1, p. 169–186
https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch14
Detailed
15.
Дидактика превођења на универзитетском нивоу: од језичког усавршавања до професионалног усмеравања
Анђела Миливојевић, Наташа Јанићијевић
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Vol. 6/1, p. 187–202
https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch15
Detailed
16.
Англосрпски као језички изазов за будућност српског језика
Предраг Илић, Милица Алексић
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Vol. 6/1, p. 203–213
https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch16
Detailed
17.
Aнализа степена тежине уџбеничког текста теологије на енглеском и српском језику
Ивана Кнежевић
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Vol. 6/1, p. 215–229
https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch17
Detailed
18.
Language Teaching – Challenges in a Multicultural Context
Asa Apelkvist
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Vol. 6/1, p. 231–243
https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch18
Detailed
19.
Значај Вука Стефановића Караџића и Љубомира Стојановића у историјату Велике школе
Марија Шљукић
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Vol. 6/1, p. 245–260
https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch19
Detailed
20.
Dokumentarni film u obrazovnom procesu: repozicioniranje ciljeva
Aleksandra Milovanović
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Vol. 6/1, p. 261–272
https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch20
Detailed
21.
Being Here: First Impressions of Serbian Libraries from Students in a Cultural Experiental Learning Program
Andrew J. M. Smith, Katie Althoff, Elizabeth Cornell, Malia Cumming, Kathryn Kohl, Robert Kohl, Carly McCracken, Isabel Soto-Luna
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Vol. 6/1, p. 273–283
https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch21
Detailed
22.
Charles University in Prague: Between the German and Czech Academic Tradition
Valentin Petroussenko
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Vol. 6/1, p. 285–292
https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch22
Detailed
23.
Neki aspekti složenica i sistema za analizu složenica prema istraživačkim rezultatima iz računarske lingvistike
Miloš D. Đurić
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Vol. 6/1, p. 293–311
https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch23
Detailed
24.
Tri decenije teorije relevantnosti i prevođenje naučnog registra zasnovano na teoriji relevantnosti
Miloš D. Đurić, Nada Krnjaić-Cekić
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Vol. 6/1, p. 313–329
https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch24
Detailed