/ Faculty of Philology, University of Belgrade

Issues:

Vol. 6/1 (2018) »

Vol. 5/2 (2017) »

Vol. 5/1 (2017) »

Vol. 4/2 (2016) »

• Book metadata
• Contents

Vol. 4/1 (2016) »

CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, Vol. 4/2 (2016)

https://doi.org/10.18485/filkult.2016.2

1.
Језик књижевности између српске филологије и стилистике
Милош М. Ковачевић
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2016. - Vol. 4/2, p. 11–36

https://doi.org/10.18485/filkult.2016.2.ch1
Detailed
2.
Руска књижевност у настави код Срба
Љиљана Бајић
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2016. - Vol. 4/2, p. 37–47

https://doi.org/10.18485/filkult.2016.2.ch2
Detailed
3.
Компаративна књижевност и дигитална хуманистика на примеру база података „Књиженство” и „Women Writers in History”
Биљана Дојчиновић
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2016. - Vol. 4/2, p. 49–60

https://doi.org/10.18485/filkult.2016.2.ch3
Detailed
4.
Симболички језик бајки
Стана Смиљковић
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2016. - Vol. 4/2, p. 61–66

https://doi.org/10.18485/filkult.2016.2.ch4
Detailed
5.
Očuvanje arapskog književnog jezika na prostoru „Arapske domovine” ili... Kome je namenjen „al-Džazirin” program za učenje arapskog jezika?
Ada Šoštarić
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2016. - Vol. 4/2, p. 67–85

https://doi.org/10.18485/filkult.2016.2.ch5
Detailed
6.
Use of Diminutives in the Bulgarian Youth Literature, - the Novel of Elin Pelin “Yan Bibiyan”
Bisserka Veleva, Valentin Petroussenko
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2016. - Vol. 4/2, p. 87–98

https://doi.org/10.18485/filkult.2016.2.ch6
Detailed
7.
Језик басне и култура младих
Буба Стојановић
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2016. - Vol. 4/2, p. 99–112

https://doi.org/10.18485/filkult.2016.2.ch7
Detailed
8.
Recepcija engleskog romana za decu u prevodu na srpski jezik i percepcija jezika
Danijela Mišić
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2016. - Vol. 4/2, p. 113–119

https://doi.org/10.18485/filkult.2016.2.ch8
Detailed
9.
Tradicionalni i moderni pristupi književnom tekstu u savremenoj nastavi
Gordana Janjušević Leković
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2016. - Vol. 4/2, p. 121–137

https://doi.org/10.18485/filkult.2016.2.ch9
Detailed
10.
Друго име за крај
Кристијан Векоњ
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2016. - Vol. 4/2, p. 139–144

https://doi.org/10.18485/filkult.2016.2.ch10
Detailed
11.
Феноменолошки приступ приповетки Лазе Лазаревића „Први пут с оцем на јутрење”
Марија Шљукић
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2016. - Vol. 4/2, p. 145–158

https://doi.org/10.18485/filkult.2016.2.ch11
Detailed
12.
„Philologia crucis”: Хаманово поимање целокупног човека и одбрана хришћанске вере у „Филолошким идејама и сумњама”
Ведран Цвијановић
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2016. - Vol. 4/2, p. 159–176

https://doi.org/10.18485/filkult.2016.2.ch12
Detailed
13.
Потреба за припадањем и додиром руке насупрот усамљености у романима Харукија Муракамија
Милица Обреновић
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2016. - Vol. 4/2, p. 177–188

https://doi.org/10.18485/filkult.2016.2.ch13
Detailed
14.
Културни песимизам у роману „Планине мора и дивови” Алфреда Деблина
Бранка Б. Ђурђевић
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2016. - Vol. 4/2, p. 189–204

https://doi.org/10.18485/filkult.2016.2.ch14
Detailed
15.
Sintaksički aspekti kanoničkih i nekanoničkih složenica u engleskom i francuskom diskursu elektrotehnike
Miloš D. Đurić
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2016. - Vol. 4/2, p. 205–226

https://doi.org/10.18485/filkult.2016.2.ch15
Detailed
16.
Семантички и синтаксички идентитет условних клауза у модерном грчком, руском и српском језику
Панајотис Асимопулос
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2016. - Vol. 4/2, p. 227–245

https://doi.org/10.18485/filkult.2016.2.ch16
Detailed
17.
Кључне речи уметничког текста као предмет психолингвистичког истраживања
Марjана Розенфељд, Софиjа Заболотнаjа
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2016. - Vol. 4/2, p. 247–253

https://doi.org/10.18485/filkult.2016.2.ch17
Detailed
18.
Antroponimski glifovi u kodeksu Xolotl
Margita Petrović
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2016. - Vol. 4/2, p. 255–267

https://doi.org/10.18485/filkult.2016.2.ch18
Detailed
19.
Metafore besa u srpskom jeziku
Milena Matić
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2016. - Vol. 4/2, p. 269–285

https://doi.org/10.18485/filkult.2016.2.ch19
Detailed
20.
Стручна терминологија у настави
Александар Петровић, Филип Петровић
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2016. - Vol. 4/2, p. 287–297

https://doi.org/10.18485/filkult.2016.2.ch20
Detailed