Vol. 6/1 (2018) » |
Vol. 5/2 (2017) » |
Vol. 5/1 (2017) » |
Vol. 4/2 (2016) » |
Vol. 4/1 (2016) » |
1. |
Језик књижевности између српске филологије и стилистике
Милош М. Ковачевић
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2016. - Vol. 4/2, p. 11–36
https://doi.org/10.18485/filkult.2016.2.ch1Detailed |
2. |
Руска књижевност у настави код Срба
Љиљана Бајић
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2016. - Vol. 4/2, p. 37–47
https://doi.org/10.18485/filkult.2016.2.ch2Detailed |
3. |
Компаративна књижевност и дигитална хуманистика на примеру база података „Књиженство” и „Women Writers in History”
Биљана Дојчиновић
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2016. - Vol. 4/2, p. 49–60
https://doi.org/10.18485/filkult.2016.2.ch3Detailed |
4. |
Симболички језик бајки
Стана Смиљковић
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2016. - Vol. 4/2, p. 61–66
https://doi.org/10.18485/filkult.2016.2.ch4Detailed |
5. |
Očuvanje arapskog književnog jezika na prostoru „Arapske domovine” ili... Kome je namenjen „al-Džazirin” program za učenje arapskog jezika?
Ada Šoštarić
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2016. - Vol. 4/2, p. 67–85
https://doi.org/10.18485/filkult.2016.2.ch5Detailed |
6. |
Use of Diminutives in the Bulgarian Youth Literature, - the Novel of Elin Pelin “Yan Bibiyan”
Bisserka Veleva
Valentin Petroussenko CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2016. - Vol. 4/2, p. 87–98
https://doi.org/10.18485/filkult.2016.2.ch6Detailed |
7. |
Језик басне и култура младих
Буба Стојановић
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2016. - Vol. 4/2, p. 99–112
https://doi.org/10.18485/filkult.2016.2.ch7Detailed |
8. |
Recepcija engleskog romana za decu u prevodu na srpski jezik i percepcija jezika
Danijela Mišić
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2016. - Vol. 4/2, p. 113–119
https://doi.org/10.18485/filkult.2016.2.ch8Detailed |
9. |
Tradicionalni i moderni pristupi književnom tekstu u savremenoj nastavi
Gordana Janjušević Leković
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2016. - Vol. 4/2, p. 121–137
https://doi.org/10.18485/filkult.2016.2.ch9Detailed |
10. |
Друго име за крај
Кристијан Векоњ
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2016. - Vol. 4/2, p. 139–144
https://doi.org/10.18485/filkult.2016.2.ch10Detailed |
11. |
Феноменолошки приступ приповетки Лазе Лазаревића „Први пут с оцем на јутрење”
Марија Шљукић
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2016. - Vol. 4/2, p. 145–158
https://doi.org/10.18485/filkult.2016.2.ch11Detailed |
12. |
„Philologia crucis”: Хаманово поимање целокупног човека и одбрана хришћанске вере у „Филолошким идејама и сумњама”
Ведран Цвијановић
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2016. - Vol. 4/2, p. 159–176
https://doi.org/10.18485/filkult.2016.2.ch12Detailed |
13. |
Потреба за припадањем и додиром руке насупрот усамљености у романима Харукија Муракамија
Милица Обреновић
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2016. - Vol. 4/2, p. 177–188
https://doi.org/10.18485/filkult.2016.2.ch13Detailed |
14. |
Културни песимизам у роману „Планине мора и дивови” Алфреда Деблина
Бранка Б. Ђурђевић
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2016. - Vol. 4/2, p. 189–204
https://doi.org/10.18485/filkult.2016.2.ch14Detailed |
15. |
Sintaksički aspekti kanoničkih i nekanoničkih složenica u engleskom i francuskom diskursu elektrotehnike
Miloš D. Đurić
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2016. - Vol. 4/2, p. 205–226
https://doi.org/10.18485/filkult.2016.2.ch15Detailed |
16. |
Семантички и синтаксички идентитет условних клауза у модерном грчком, руском и српском језику
Панајотис Асимопулос
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2016. - Vol. 4/2, p. 227–245
https://doi.org/10.18485/filkult.2016.2.ch16Detailed |
17. |
Кључне речи уметничког текста као предмет психолингвистичког истраживања
Марjана Розенфељд
Софиjа Заболотнаjа CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2016. - Vol. 4/2, p. 247–253
https://doi.org/10.18485/filkult.2016.2.ch17Detailed |
18. |
Antroponimski glifovi u kodeksu Xolotl
Margita Petrović
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2016. - Vol. 4/2, p. 255–267
https://doi.org/10.18485/filkult.2016.2.ch18Detailed |
19. |
Metafore besa u srpskom jeziku
Milena Matić
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2016. - Vol. 4/2, p. 269–285
https://doi.org/10.18485/filkult.2016.2.ch19Detailed |
20. |
Стручна терминологија у настави
Александар Петровић
Филип Петровић CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2016. - Vol. 4/2, p. 287–297
https://doi.org/10.18485/filkult.2016.2.ch20Detailed |