/ Faculty of Philology, University of Belgrade

Issues:

Vol. 44 (2024), No. 1

Vol. 43 (2023), No. 1

Vol. 42 (2022), No. 1

Vol. 41 (2021), No. 1

Vol. 40 (2020), No. 1

Vol. 39 (2019), No. 1

Vol. 38 (2018), No. 1

Vol. 37 (2017), No. 1

Vol. 36 (2016), No. 1

U potrazi za izgubljenim rajem: brend Grčke u reklamnom diskursu srpskih turističkih agencija



Dina Dmitrović


Живи језици : часопис за стране језике и књижевности, Vol. 39 (2019), No. 1

Citation export:

Show citation button Show BibTeX button

@Article{dmitrovic:2019upotrazi, author = {Dmitrović, Dina}, title = {U potrazi za izgubljenim rajem: brend Grčke u reklamnom diskursu srpskih turističkih agencija}, journal = {Живи језици : часопис за стране језике и књижевности}, issn = {0514-7743}, year = {2019}, volume = {39}, number = {1}, pages = {141--159}, howpublished = {print}, language = {serbian}, note = {7}, doi = {10.18485/zivjez.2019.39.1.7}, doiurl = {http://doi.fil.bg.ac.rs/volume.php?pt=journals&issue=zivjez-2019-39-1&i=7}, url = {http://doi.fil.bg.ac.rs/pdf/journals/zivjez/2019-1/zivjez-2019-39-1-7.pdf} }