/ Филолошки факултет, Универзитет у Београду

Издања:

Књ. 21 (2023), Бр. 21

Књ. 20 (2022), Бр. 20

Књ. 19 (2021), Бр. 19

Књ. 18 (2020), Бр. 18

Књ. 17 (2019), Бр. 17

Књ. 16 (2018), Бр. 16

Књ. 15 (2017), Бр. 15

Књ. 14 (2016), Бр. 13-14

Књ. 12 (2014), Бр. 12

Књ. 11 (2013), Бр. 11

Књ. 10 (2012), Бр. 10

Књ. 9 (2011), Бр. 9

Књ. 5 (2007), Бр. 5

Philologia, Књ. 16 (2018), Бр. 16


1.
The Phonetics and Phonology of English Casual Speech: Learning from L2 Learners
Elizabeth Zsiga
Philologia, 2018. - Књ. 16, Бр. 16, стр. 1–16

https://doi.org/10.18485/philologia.2018.16.16.1
Детаљније
2.
Formant Measurements of Serbian Speakers’ English Vowels
Andrej Bjelaković
Philologia, 2018. - Књ. 16, Бр. 16, стр. 17–43

https://doi.org/10.18485/philologia.2018.16.16.2
Детаљније
3.
L2 Acquisition and Production of the English Rhotic by L1 Greek-Cypriot Speakers: The Effect of L1 Articulatory Routines and Phonetic Context
Dimitra Dimitriou
Philologia, 2018. - Књ. 16, Бр. 16, стр. 45–64

https://doi.org/10.18485/philologia.2018.16.16.3
Детаљније
4.
The Role of Orthography and Phoneme Inventory in Dutch Students’ Speech Perception in the EFL Classroom
Marlisa Hommel
Philologia, 2018. - Књ. 16, Бр. 16, стр. 65–75

https://doi.org/10.18485/philologia.2018.16.16.4
Детаљније
5.
Contemporary Phonological Theory and Common Pronunciation Issues
Višnja Josipović Smojver
Philologia, 2018. - Књ. 16, Бр. 16, стр. 77–83

https://doi.org/10.18485/philologia.2018.16.16.5
Детаљније
6.
How to Help Learners to Improve Their English Pronunciation. What Rioplatense Spanish Speaking EFL Teachers Need to Know
María Alicia Maldonado
Philologia, 2018. - Књ. 16, Бр. 16, стр. 85–98

https://doi.org/10.18485/philologia.2018.16.16.6
Детаљније
7.
English Weak Forms – A Challenge for Bulgarian Learners of English?
A Pedagogical Perspective

Nikoleta Stoykova
Philologia, 2018. - Књ. 16, Бр. 16, стр. 99–106

https://doi.org/10.18485/philologia.2018.16.16.7
Детаљније