/ Филолошки факултет, Универзитет у Београду

Издања:

Књ. 14 (2023), Бр. 14

Књ. 13 (2022), Бр. 13

Књ. 12 (2021), Бр. 12

Књ. 11 (2020), Бр. 11

Књ. 10 (2019), Бр. 10

Књ. 9 (2018), Бр. 9

Књ. 8 (2017), Бр. 8

Књ. 7 (2016), Бр. 7

Komunikacija i kultura online, Књ. 13 (2022), Бр. 13


1.
Mark Twain and the United Kingdom: A Peculiar Relationship?
Frédéric Dumas
Komunikacija i kultura online, 2022. - Књ. 13, Бр. 13, стр. 1–17

https://doi.org/10.18485/kkonline.2022.13.13.1
Детаљније
2.
Language Acquisition in the Context of Transit Migration
Ahmed Ech-Charfi, Anouar Duieb
Komunikacija i kultura online, 2022. - Књ. 13, Бр. 13, стр. 18–43

https://doi.org/10.18485/kkonline.2022.13.13.2
Детаљније
3.
The Challenges of the Moroccan Society — Muhammed Zefzaf’s “Drought” and Morocco Today
Marko D. Gagić
Komunikacija i kultura online, 2022. - Књ. 13, Бр. 13, стр. 44–62

https://doi.org/10.18485/kkonline.2022.13.13.3
Детаљније
4.
Obeležja morfološke vezanosti frazeoloških komponenata u nemačkom jeziku
Branislav D. Ivanović
Komunikacija i kultura online, 2022. - Књ. 13, Бр. 13, стр. 63–76

https://doi.org/10.18485/kkonline.2022.13.13.4
Детаљније
5.
Die Verwendung der wertenden Adjektive in den Plenarsitzungen des Bundestages
Ljubomir M. Ivanović
Komunikacija i kultura online, 2022. - Књ. 13, Бр. 13, стр. 77–92

https://doi.org/10.18485/kkonline.2022.13.13.5
Детаљније
6.
Strukturna i semantička analiza leksičkih jedinica izgrađenih od leksema 天 /tiān/ (nebo) i 地 /dì/ (zemlja) u savremenom kineskom jeziku
Ana M. Jovanović
Komunikacija i kultura online, 2022. - Књ. 13, Бр. 13, стр. 93–118

https://doi.org/10.18485/kkonline.2022.13.13.6
Детаљније
7.
Intertekstualnost u diskursu reklamnih poruka
Silva M. Kostić, Natalija M. Panić Cerovski
Komunikacija i kultura online, 2022. - Књ. 13, Бр. 13, стр. 119–138

https://doi.org/10.18485/kkonline.2022.13.13.7
Детаљније
8.
Literatur als Hypertext im Web oder Hat die Literatur eine digitale Zukunft?
Anđelka Ž. Krstanović
Komunikacija i kultura online, 2022. - Књ. 13, Бр. 13, стр. 139–153

https://doi.org/10.18485/kkonline.2022.13.13.8
Детаљније
9.
La filosofía de la risa de Demócrito y la filosofía del llanto de Heráclito en el siglo XVII en Nueva España
Guillermo Schmidhuber de la Mora
Komunikacija i kultura online, 2022. - Књ. 13, Бр. 13, стр. 154–160

https://doi.org/10.18485/kkonline.2022.13.13.9
Детаљније
10.
It’s Like Being Hit by a Tsunami: The use of the natural force Metaphor for Conceptualising the COVID-19 Pandemic in English and Serbian
Nadežda Silaški, Tatjana Đurović
Komunikacija i kultura online, 2022. - Књ. 13, Бр. 13, стр. 161–179

https://doi.org/10.18485/kkonline.2022.13.13.10
Детаљније
11.
Online Mode of Autobiographical Reminiscing: Discourse Practices in Digital Society
Irina Tivyaeva
Komunikacija i kultura online, 2022. - Књ. 13, Бр. 13, стр. 180–194

https://doi.org/10.18485/kkonline.2022.13.13.11
Детаљније
12.
The Place of American English in European Education
Nenad M. Tomović
Komunikacija i kultura online, 2022. - Књ. 13, Бр. 13, стр. 195–205

https://doi.org/10.18485/kkonline.2022.13.13.12
Детаљније
13.
Virna Karlić i Petra Bago, (Računalna) pragmatika. Temeljni pojmovi i korpusnopragmatičke analize. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu „Ff-Press”, 2021, 275 str.
Milica D. Dinić Marinković
Komunikacija i kultura online, 2022. - Књ. 13, Бр. 13, стр. 206–210

https://doi.org/10.18485/kkonline.2022.13.13.13
Детаљније
14.
Gordana Lalić-Krstin, Leksičke slivenice u engleskom jeziku, Novi Sad: Filozofski fakultet, 2022, 187 str.
Nadežda Silaški
Komunikacija i kultura online, 2022. - Књ. 13, Бр. 13, стр. 211–215

https://doi.org/10.18485/kkonline.2022.13.13.14
Детаљније