Tm. 6/1 (2018) » |
Tm. 5/2 (2017) » |
Tm. 5/1 (2017) » |
Tm. 4/2 (2016) » |
Tm. 4/1 (2016) » |
1. |
Библиотека и универзитет
Александра Б. Вранеш
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Tm. 6/1, p. 9–20
https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch1Detallado |
2. |
Унапређење науке о библиографији
Урош Дојчиновић
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Tm. 6/1, p. 21–32
https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch2Detallado |
3. |
Академске библиотеке у XXI веку
Мирјана Брковић
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Tm. 6/1, p. 33–44
https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch3Detallado |
4. |
Best of Both Worlds?: Using Blended Learning in a Professional Librarian Preparation Program
Andrew J. M. Smith
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Tm. 6/1, p. 45–53
https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch4Detallado |
5. |
Етички изазови у доба академског капитализма: задаци критичког универзитета
Милена Драгићевић Шешић
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Tm. 6/1, p. 55–73
https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch5Detallado |
6. |
А Methodology for the Pains of Universality at University
Greta Goetz
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Tm. 6/1, p. 75–90
https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch6Detallado |
7. |
Има ли будућности за филологију у кризи, или: „спаса нам нема, пропасти нећемо!”
Оливера Дурбаба
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Tm. 6/1, p. 91–101
https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch7Detallado |
8. |
Култура универзитета и филологија
|
9. |
Разматрања о смислу филологије у светлу духовних наука
Ведран Цвијановић
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Tm. 6/1, p. 113–122
https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch9Detallado |
10. |
Языковая объективация концепта «менталитет/ментальностьв» современной русской и сербской речи: сопоставительный аспект
Ирина Абрамова
Лариса Жуковская CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Tm. 6/1, p. 123–135
https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch10Detallado |
11. |
Универзитетска настава јужнословенских језика у Србији - историјат и могући правци развоја
Борко Ковачевић
Maja Ђукановић CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Tm. 6/1, p. 137–144
https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch11Detallado |
12. |
Nastava mlađih književnih žanrova na Azerbejdžanskom univerzitetu jezika
Lala Majidova
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Tm. 6/1, p. 145–149
https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch12Detallado |
13. |
Студентска перцепција усменог излагања у настави енглеског језика на универзитетском нивоу
Тијана Весић Павловић
Данијела Ђорђевић CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Tm. 6/1, p. 151–168
https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch13Detallado |
14. |
Osobenosti nastave pragmatike u italijanskom kao J2 na univerzitetskom nivou
Nevena P. Ceković
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Tm. 6/1, p. 169–186
https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch14Detallado |
15. |
Дидактика превођења на универзитетском нивоу: од језичког усавршавања до професионалног усмеравања
Анђела Миливојевић
Наташа Јанићијевић CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Tm. 6/1, p. 187–202
https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch15Detallado |
16. |
Англосрпски као језички изазов за будућност српског језика
Предраг Илић
Милица Алексић CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Tm. 6/1, p. 203–213
https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch16Detallado |
17. |
Aнализа степена тежине уџбеничког текста теологије на енглеском и српском језику
Ивана Кнежевић
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Tm. 6/1, p. 215–229
https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch17Detallado |
18. |
Language Teaching – Challenges in a Multicultural Context
Asa Apelkvist
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Tm. 6/1, p. 231–243
https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch18Detallado |
19. |
Значај Вука Стефановића Караџића и Љубомира Стојановића у историјату Велике школе
Марија Шљукић
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Tm. 6/1, p. 245–260
https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch19Detallado |
20. |
Dokumentarni film u obrazovnom procesu: repozicioniranje ciljeva
Aleksandra Milovanović
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Tm. 6/1, p. 261–272
https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch20Detallado |
21. |
Being Here: First Impressions of Serbian Libraries from Students in a Cultural Experiental Learning Program
Andrew J. M. Smith
Katie Althoff Elizabeth Cornell Malia Cumming Kathryn Kohl Robert Kohl Carly McCracken Isabel Soto-Luna CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Tm. 6/1, p. 273–283
https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch21Detallado |
22. |
Charles University in Prague: Between the German and Czech Academic Tradition
Valentin Petroussenko
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Tm. 6/1, p. 285–292
https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch22Detallado |
23. |
Neki aspekti složenica i sistema za analizu složenica prema istraživačkim rezultatima iz računarske lingvistike
Miloš D. Đurić
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Tm. 6/1, p. 293–311
https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch23Detallado |
24. |
Tri decenije teorije relevantnosti i prevođenje naučnog registra zasnovano na teoriji relevantnosti
Miloš D. Đurić
Nada Krnjaić-Cekić CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Tm. 6/1, p. 313–329
https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch24Detallado |