/ Facultad de Filología, Universidad de Belgrado

Edición:

Tm. 6/1 (2018) »

• Metadatos del libro
• Contenido

Tm. 5/2 (2017) »

Tm. 5/1 (2017) »

Tm. 4/2 (2016) »

Tm. 4/1 (2016) »

CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, Tm. 6/1 (2018)

https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1

1.
Библиотека и универзитет
Александра Б. Вранеш
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Tm. 6/1, p. 9–20

https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch1
Detallado
2.
Унапређење науке о библиографији
Урош Дојчиновић
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Tm. 6/1, p. 21–32

https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch2
Detallado
3.
Академске библиотеке у XXI веку
Мирјана Брковић
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Tm. 6/1, p. 33–44

https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch3
Detallado
4.
Best of Both Worlds?: Using Blended Learning in a Professional Librarian Preparation Program
Andrew J. M. Smith
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Tm. 6/1, p. 45–53

https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch4
Detallado
5.
Етички изазови у доба академског капитализма: задаци критичког универзитета
Милена Драгићевић Шешић
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Tm. 6/1, p. 55–73

https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch5
Detallado
6.
А Methodology for the Pains of Universality at University
Greta Goetz
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Tm. 6/1, p. 75–90

https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch6
Detallado
7.
Има ли будућности за филологију у кризи, или: „спаса нам нема, пропасти нећемо!”
Оливера Дурбаба
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Tm. 6/1, p. 91–101

https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch7
Detallado
8.
Култура универзитета и филологија
криза или будућност универзитета - све о универзитету

Наталија Синановић
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Tm. 6/1, p. 103–112

https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch8
Detallado
9.
Разматрања о смислу филологије у светлу духовних наука
Ведран Цвијановић
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Tm. 6/1, p. 113–122

https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch9
Detallado
10.
Языковая объективация концепта «менталитет/ментальностьв» современной русской и сербской речи: сопоставительный аспект
Ирина Абрамова, Лариса Жуковская
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Tm. 6/1, p. 123–135

https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch10
Detallado
11.
Универзитетска настава јужнословенских језика у Србији - историјат и могући правци развоја
Борко Ковачевић, Maja Ђукановић
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Tm. 6/1, p. 137–144

https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch11
Detallado
12.
Nastava mlađih književnih žanrova na Azerbejdžanskom univerzitetu jezika
Lala Majidova
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Tm. 6/1, p. 145–149

https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch12
Detallado
13.
Студентска перцепција усменог излагања у настави енглеског језика на универзитетском нивоу
Тијана Весић Павловић, Данијела Ђорђевић
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Tm. 6/1, p. 151–168

https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch13
Detallado
14.
Osobenosti nastave pragmatike u italijanskom kao J2 na univerzitetskom nivou
Nevena P. Ceković
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Tm. 6/1, p. 169–186

https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch14
Detallado
15.
Дидактика превођења на универзитетском нивоу: од језичког усавршавања до професионалног усмеравања
Анђела Миливојевић, Наташа Јанићијевић
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Tm. 6/1, p. 187–202

https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch15
Detallado
16.
Англосрпски као језички изазов за будућност српског језика
Предраг Илић, Милица Алексић
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Tm. 6/1, p. 203–213

https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch16
Detallado
17.
Aнализа степена тежине уџбеничког текста теологије на енглеском и српском језику
Ивана Кнежевић
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Tm. 6/1, p. 215–229

https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch17
Detallado
18.
Language Teaching – Challenges in a Multicultural Context
Asa Apelkvist
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Tm. 6/1, p. 231–243

https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch18
Detallado
19.
Значај Вука Стефановића Караџића и Љубомира Стојановића у историјату Велике школе
Марија Шљукић
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Tm. 6/1, p. 245–260

https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch19
Detallado
20.
Dokumentarni film u obrazovnom procesu: repozicioniranje ciljeva
Aleksandra Milovanović
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Tm. 6/1, p. 261–272

https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch20
Detallado
21.
Being Here: First Impressions of Serbian Libraries from Students in a Cultural Experiental Learning Program
Andrew J. M. Smith, Katie Althoff, Elizabeth Cornell, Malia Cumming, Kathryn Kohl, Robert Kohl, Carly McCracken, Isabel Soto-Luna
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Tm. 6/1, p. 273–283

https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch21
Detallado
22.
Charles University in Prague: Between the German and Czech Academic Tradition
Valentin Petroussenko
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Tm. 6/1, p. 285–292

https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch22
Detallado
23.
Neki aspekti složenica i sistema za analizu složenica prema istraživačkim rezultatima iz računarske lingvistike
Miloš D. Đurić
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Tm. 6/1, p. 293–311

https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch23
Detallado
24.
Tri decenije teorije relevantnosti i prevođenje naučnog registra zasnovano na teoriji relevantnosti
Miloš D. Đurić, Nada Krnjaić-Cekić
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2018. - Tm. 6/1, p. 313–329

https://doi.org/10.18485/climb.2018.6.1.ch24
Detallado