/ Faculty of Philology, University of Belgrade

Issues:

Volume 16 (2015)

Volume 17 (2016)

Volume 18 (2017)

Volume 19 (2018)

Примењена лингвистика, Vol. 19 (2018)


1.
Писменост новог доба из перспективе будућих васпитача и наставника
Драгана Д. Вељковић Станковић, Ивана Ђорђев
Примењена лингвистика, 2018. - Vol. 19, p. 7-22

https://doi.org/10.18485/primling.2018.19.1
Detailed
2.
Постигнућа ученика на пријемном испиту за упис у српско-руска билингвална одељења
Лука Меденица, Јелена Гинић
Примењена лингвистика, 2018. - Vol. 19, p. 23-29

https://doi.org/10.18485/primling.2018.19.2
Detailed
3.
Онлајн онтологија Имагакт као средство за учење страних језика на примеру италијанског и српског језика
Јелена Пухар
Примењена лингвистика, 2018. - Vol. 19, p. 31-40

https://doi.org/10.18485/primling.2018.19.3
Detailed
4.
Students’ Reflections оn аn Online Elective Medical English Course
Stevan Mijomanović, Danka Sinadinović, Sofija Mićić Kandijaš
Примењена лингвистика, 2018. - Vol. 19, p. 41-52

https://doi.org/10.18485/primling.2018.19.4
Detailed
5.
Teorijske osnove bilingvalne nastave i analiza rada u bilingvalnoj učionici
Ana Cvetković
Примењена лингвистика, 2018. - Vol. 19, p. 53-60

https://doi.org/10.18485/primling.2018.19.5
Detailed
6.
Vannastavni input i stav prema učenju engleskog kao stranog jezika
Jelena Grubor
Примењена лингвистика, 2018. - Vol. 19, p. 61-74

https://doi.org/10.18485/primling.2018.19.6
Detailed
7.
Mотивација за учење енглеског језика: примена теоријског оквира мотивацијског J2 селф система
Аница Радосављевић Крсмановић
Примењена лингвистика, 2018. - Vol. 19, p. 75-86

https://doi.org/10.18485/primling.2018.19.7
Detailed
8.
Upotreba anglicizama u srpskom naučnom diskursu poljoprivredne tehnike
Danijela Đorđević, Tijana Vesić Pavlović
Примењена лингвистика, 2018. - Vol. 19, p. 87-99

https://doi.org/10.18485/primling.2018.19.8
Detailed
9.
Примена мапа ума у учењу и вежбању граматике кроз обраду тематских наставних јединица у оквиру наставе енглеског језика медицинске струке
Биљана Вукчевић Лацковић
Примењена лингвистика, 2018. - Vol. 19, p. 101-115

https://doi.org/10.18485/primling.2018.19.9
Detailed
10.
Awakening University Students’ Metacognition in the Process of Listening Comprehension
Dragana Pešić, Aleksandra Radovanović
Примењена лингвистика, 2018. - Vol. 19, p. 117-127

https://doi.org/10.18485/primling.2018.19.10
Detailed
11.
„Буни се као Грк у апсу” – студија о мотивацији, стереотипима и предрасудама при учењу модерног грчког језика
Антонина Костић
Примењена лингвистика, 2018. - Vol. 19, p. 129-140

https://doi.org/10.18485/primling.2018.19.11
Detailed