Tm. 25 (2022), No. 2 |
1. |
Прилог проучавању иконографије и симболичног значења декорације капитела из Стобија из колекције Народног музеја Србије |
2. |
Бронзане иконице из Раковца и питање њихове намене |
3. |
„Премудрост сазда себи храм”: заставице са представом цркве у Псалтиру Бранка Младеновића |
4. |
Spinello Aretino’s “Madonna Enthroned” from the National Museum of Serbia in Belgrade |
5. |
Visions in the Air: Fluidity of Space and Materials in the Baroque Age |
6. |
Три слике венецијанског тенебристичког сликарства из Народног музеја Србије |
7. |
Поимање пада: представљање фигуре посрнуле жене у викторијанском сликарству од 1851. до 1886. године |
8. |
Пастел Жена и дете I и представе материнства у уметности Мери Касат |
9. |
Ревитализација антике крајем 19. века и диптих Икар и Дедал и Икаров пад Влаха Буковца |
10. |
На тромеђи образовања, вере и нације: слика Patrona Hungariae Јаноша Бема |
11. |
Документи о школовању Николе Јеремића, графичара и сликара из Београда |
12. |
Етнограђански модернизам: фолклорни мотиви у делу Бете Вукановић |
13. |
Портрет жене Кеса ван Донгена из колекције Народног музеја Србије: Луде двадесете и La Garçonne |
14. |
Едиција Српски споменици Народног музеја Србије: поводом сто година од првог издања |
15. |
Мотиви Венеције у сликама Петра Добровића |
16. |
Радомир Дамњановић Дамњан — ничег сувишног у пејзажу |
17. |
Сликарска технологија у служби ликовног компоновања: Крунисање цара Душана из збирке Народног музеја Србије у светлу нових конзерваторских сазнања |