/ Facultad de Filología, Universidad de Belgrado

Edición:

Tm. 25 (2022), No. 2

Зборник Народног музеја. Историја уметности = Recueil du Musee national. Histoire de l’art, Tm. 25 (2022), No. 2


1.
Прилог проучавању иконографије и симболичног значења декорације капитела из Стобија из колекције Народног музеја Србије
Огњен Љ. Тутић
Зборник Народног музеја. Историја уметности = Recueil du Musee national. Histoire de l’art, 2022. - Tm. 25, No. 2, p. 11–27

https://doi.org/10.18485/znms_iu.2022.25.2.1
Detallado
2.
Бронзане иконице из Раковца и питање њихове намене
Никола П. Пиперски
Зборник Народног музеја. Историја уметности = Recueil du Musee national. Histoire de l’art, 2022. - Tm. 25, No. 2, p. 29–44

https://doi.org/10.18485/znms_iu.2022.25.2.2
Detallado
3.
„Премудрост сазда себи храм”: заставице са представом цркве у Псалтиру Бранка Младеновића
Бранка Ч. Вранешевић, Олга З. Шпехар
Зборник Народног музеја. Историја уметности = Recueil du Musee national. Histoire de l’art, 2022. - Tm. 25, No. 2, p. 45–68

https://doi.org/10.18485/znms_iu.2022.25.2.3
Detallado
4.
Spinello Aretino’s “Madonna Enthroned” from the National Museum of Serbia in Belgrade
Jovan D. Đorđević
Зборник Народног музеја. Историја уметности = Recueil du Musee national. Histoire de l’art, 2022. - Tm. 25, No. 2, p. 69–94

https://doi.org/10.18485/znms_iu.2022.25.2.4
Detallado
5.
Visions in the Air: Fluidity of Space and Materials in the Baroque Age
Jelena A. Todorović
Зборник Народног музеја. Историја уметности = Recueil du Musee national. Histoire de l’art, 2022. - Tm. 25, No. 2, p. 95–114

https://doi.org/10.18485/znms_iu.2022.25.2.5
Detallado
6.
Три слике венецијанског тенебристичког сликарства из Народног музеја Србије
Милена Б. Мазарак
Зборник Народног музеја. Историја уметности = Recueil du Musee national. Histoire de l’art, 2022. - Tm. 25, No. 2, p. 115–136

https://doi.org/10.18485/znms_iu.2022.25.2.6
Detallado
7.
Поимање пада: представљање фигуре посрнуле жене у викторијанском сликарству од 1851. до 1886. године
Лора М. Милутиновић
Зборник Народног музеја. Историја уметности = Recueil du Musee national. Histoire de l’art, 2022. - Tm. 25, No. 2, p. 137–158

https://doi.org/10.18485/znms_iu.2022.25.2.7
Detallado
8.
Пастел Жена и дете I и представе материнства у уметности Мери Касат
Тамара С. Токић
Зборник Народног музеја. Историја уметности = Recueil du Musee national. Histoire de l’art, 2022. - Tm. 25, No. 2, p. 159–180

https://doi.org/10.18485/znms_iu.2022.25.2.8
Detallado
9.
Ревитализација антике крајем 19. века и диптих Икар и Дедал и Икаров пад Влаха Буковца
Мина Г. Радовановић
Зборник Народног музеја. Историја уметности = Recueil du Musee national. Histoire de l’art, 2022. - Tm. 25, No. 2, p. 181–199

https://doi.org/10.18485/znms_iu.2022.25.2.9
Detallado
10.
На тромеђи образовања, вере и нације: слика Patrona Hungariae Јаноша Бема
Јована Д. Миловановић, Вања В. Стојковић
Зборник Народног музеја. Историја уметности = Recueil du Musee national. Histoire de l’art, 2022. - Tm. 25, No. 2, p. 201–223

https://doi.org/10.18485/znms_iu.2022.25.2.10
Detallado
11.
Документи о школовању Николе Јеремића, графичара и сликара из Београда
Владимир М. Поповић
Зборник Народног музеја. Историја уметности = Recueil du Musee national. Histoire de l’art, 2022. - Tm. 25, No. 2, p. 225–248

https://doi.org/10.18485/znms_iu.2022.25.2.11
Detallado
12.
Етнограђански модернизам: фолклорни мотиви у делу Бете Вукановић
Исидора С. Савић
Зборник Народног музеја. Историја уметности = Recueil du Musee national. Histoire de l’art, 2022. - Tm. 25, No. 2, p. 249–267

https://doi.org/10.18485/znms_iu.2022.25.2.12
Detallado
13.
Портрет жене Кеса ван Донгена из колекције Народног музеја Србије: Луде двадесете и La Garçonne
Деа С. Цветковић
Зборник Народног музеја. Историја уметности = Recueil du Musee national. Histoire de l’art, 2022. - Tm. 25, No. 2, p. 269–283

https://doi.org/10.18485/znms_iu.2022.25.2.13
Detallado
14.
Едиција Српски споменици Народног музеја Србије: поводом сто година од првог издања
Дубравка М. Прерадовић
Зборник Народног музеја. Историја уметности = Recueil du Musee national. Histoire de l’art, 2022. - Tm. 25, No. 2, p. 285–311

https://doi.org/10.18485/znms_iu.2022.25.2.14
Detallado
15.
Мотиви Венеције у сликама Петра Добровића
Софија В. Мереник
Зборник Народног музеја. Историја уметности = Recueil du Musee national. Histoire de l’art, 2022. - Tm. 25, No. 2, p. 313–326

https://doi.org/10.18485/znms_iu.2022.25.2.15
Detallado
16.
Радомир Дамњановић Дамњан — ничег сувишног у пејзажу
Вук Д. Дамњановић
Зборник Народног музеја. Историја уметности = Recueil du Musee national. Histoire de l’art, 2022. - Tm. 25, No. 2, p. 327–340

https://doi.org/10.18485/znms_iu.2022.25.2.16
Detallado
17.
Сликарска технологија у служби ликовног компоновања: Крунисање цара Душана из збирке Народног музеја Србије у светлу нових конзерваторских сазнања
Наташа Ж. Илић, Бобан Д. Анђелковић
Зборник Народног музеја. Историја уметности = Recueil du Musee national. Histoire de l’art, 2022. - Tm. 25, No. 2, p. 341–359

https://doi.org/10.18485/znms_iu.2022.25.2.17
Detallado