doi
Fil
/ Faculty of Philology, University of Belgrade
Issues:
Vol. 36 (2024), No. 2
Vol. 36 (2024), No. 1
Vol. 35 (2023), No. 2
Vol. 35 (2023), No. 1
Vol. 34 (2022), No. 2
Vol. 34 (2022), No. 1
Vol. 33 (2021), No. 2
Vol. 33 (2021), No. 1
Vol. 32 (2020), No. 2
Vol. 32 (2020), No. 1
Vol. 31 (2019), No. 2
Vol. 31 (2019), No. 1
Vol. 30 (2018), No. 2
Vol. 30 (2018), No. 1
Vol. 29 (2017), No. 2
Vol. 29 (2017), No. 1
Vol. 28 (2016), No. 2
Vol. 28 (2016), No. 1
Vol. 27 (2015), No. 2
Vol. 27 (2015), No. 1
Анали Филолошког факултета, Vol. 36 (2024), No. 2
1.
О обезличеним реченицама с повратним глаголима
Балша Н. Стипчевић
Анали Филолошког факултета, 2024. - Vol. 36, No. 2, p. 13–51
https://doi.org/10.18485/analiff.2024.36.2.1
Detailed
2.
Партиципска вредност перфективних глаголских придева у адноминалној позицији
Матија С. Нешовић
Анали Филолошког факултета, 2024. - Vol. 36, No. 2, p. 53–73
https://doi.org/10.18485/analiff.2024.36.2.2
Detailed
3.
Percepcija engleskih fonema kod izvornih govornika srpskog jezika
Nenad M. Tomović
, Biljana B. Čubrović
Анали Филолошког факултета, 2024. - Vol. 36, No. 2, p. 75–88
https://doi.org/10.18485/analiff.2024.36.2.3
Detailed
4.
Linguistic and Cultural Aspects of the Swedish Honorific Personal Pronoun
Ni
/
ni
and Its Translation into Serbian
Zorica Đ. Kovačević
Анали Филолошког факултета, 2024. - Vol. 36, No. 2, p. 89–101
https://doi.org/10.18485/analiff.2024.36.2.4
Detailed
5.
Acerca del uso factual del subjuntivo español (con ejemplos contrastivos en serbio): algunas consideraciones didácticas
Marijana R. Aleksić-Milanović
Анали Филолошког факултета, 2024. - Vol. 36, No. 2, p. 103–117
https://doi.org/10.18485/analiff.2024.36.2.5
Detailed
6.
The Fusion of Postmodernism and CLIL Through Teaching Geomythology
Lidija V. Beko
, Marija M. Đorđević
Анали Филолошког факултета, 2024. - Vol. 36, No. 2, p. 119–131
https://doi.org/10.18485/analiff.2024.36.2.6
Detailed
7.
Sources of Foreign Language Teaching Anxiety in Serbia
Ivana M. Marinković
Анали Филолошког факултета, 2024. - Vol. 36, No. 2, p. 133–147
https://doi.org/10.18485/analiff.2024.36.2.7
Detailed
8.
Video-sadržaji namenjeni informalnom učenju srpskog jezika na platformi Jutjub (YouTube)
Milica Ž. Škorić
Анали Филолошког факултета, 2024. - Vol. 36, No. 2, p. 149–177
https://doi.org/10.18485/analiff.2024.36.2.8
Detailed
9.
Obeležja neformalnog razgovornog jezika u studentskim esejima na francuskom jeziku
Emilija D. Milojević
Анали Филолошког факултета, 2024. - Vol. 36, No. 2, p. 179–200
https://doi.org/10.18485/analiff.2024.36.2.9
Detailed
10.
Глас српске Aнтигоне: агонално у збирци
Tражим помиловање
Десанке Максимовић
Игор М. Симановић
Анали Филолошког факултета, 2024. - Vol. 36, No. 2, p. 201–214
https://doi.org/10.18485/analiff.2024.36.2.10
Detailed
11.
Чудне метаморфозе
Романа о Лондону
: од аутофикције до метафикције
Софија Д. Филипов Радуловић
Анали Филолошког факултета, 2024. - Vol. 36, No. 2, p. 215–225
https://doi.org/10.18485/analiff.2024.36.2.11
Detailed
12.
Potraga za istinom u romanu
Avesalome, Avesalome!
Vilijama Foknera
Nina D. Tucaković
Анали Филолошког факултета, 2024. - Vol. 36, No. 2, p. 227–240
https://doi.org/10.18485/analiff.2024.36.2.12
Detailed
13.
Utjecaj migracija na glavne likove u kratkoj priči „Hayal Kahvesi” turske autorice Menekşe Toprak — psihoanalitički pristup
Melinda M. Botalić
, Amina N. Isić
Анали Филолошког факултета, 2024. - Vol. 36, No. 2, p. 241–251
https://doi.org/10.18485/analiff.2024.36.2.13
Detailed
14.
O poreklu Turaka s osvrtom na pojam
turski svet
Aleksandra M. Vulović
Анали Филолошког факултета, 2024. - Vol. 36, No. 2, p. 253–267
https://doi.org/10.18485/analiff.2024.36.2.14
Detailed