/ Филолошки факултет, Универзитет у Београду

Издања:

Књ. 23 (2023), Бр. 1

Књ. 22 (2022), Бр. 1

Књ. 21 (2021), Бр. 2

Књ. 21 (2021), Бр. 1

Књ. 20 (2020), Бр. 1-2

Књ. 19 (2019), Бр. 2

Књ. 19 (2019), Бр. 1

Књ. 18 (2018), Бр. 2

Књ. 18 (2018), Бр. 1

Књ. 17 (2017), Бр. 2

Књ. 17 (2017), Бр. 1

Књ. 16 (2016), Бр. 1-2

Infotheca, Књ. 18 (2018), Бр. 1


1.
On the Development of Computer Science Among Mathematicians
Duško Vitas
Infotheca, 2018. - Књ. 18, Бр. 1, стр. 7–24

https://doi.org/10.18485/infotheca.2018.18.1.1
Детаљније
2.
Designing Effective Multiple-Choice Questions for Assessing Learning Outcomes
Jasmina Jovanovska
Infotheca, 2018. - Књ. 18, Бр. 1, стр. 25–42

https://doi.org/10.18485/infotheca.2018.18.1.2
Детаљније
3.
BITEF 212
From the Idea to the Realization

Aleksandra Arsenijević
Infotheca, 2018. - Књ. 18, Бр. 1, стр. 43–60

https://doi.org/10.18485/infotheca.2018.18.1.3
Детаљније
4.
Informatics for Library and Information Science Students with Special Focus on Python
Branislava Šandrih
Infotheca, 2018. - Књ. 18, Бр. 1, стр. 61–74

https://doi.org/10.18485/infotheca.2018.18.1.4
Детаљније
5.
Grey Literature — The Chameleon of Information Resources
Snježana Ćirković
Infotheca, 2018. - Књ. 18, Бр. 1, стр. 75–83

https://doi.org/10.18485/infotheca.2018.18.1.5
Детаљније
6.
Creation of the Multimedia Document “I’m Passing through your Street”
Slađana Subotić, Sanja Slankamenac, Filip Stanković, Anastasja Mandić, Rastislav Marković
Infotheca, 2018. - Књ. 18, Бр. 1, стр. 84–93

https://doi.org/10.18485/infotheca.2018.18.1.6
Детаљније