дои
Фил
/ Филолошки факултет, Универзитет у Београду
Издања:
Књ. 21 (2023), Бр. 21
Књ. 20 (2022), Бр. 20
Књ. 19 (2021), Бр. 19
Књ. 18 (2020), Бр. 18
Књ. 17 (2019), Бр. 17
Књ. 16 (2018), Бр. 16
Књ. 15 (2017), Бр. 15
Књ. 14 (2016), Бр. 13-14
Књ. 12 (2014), Бр. 12
Књ. 11 (2013), Бр. 11
Књ. 10 (2012), Бр. 10
Књ. 9 (2011), Бр. 9
Књ. 5 (2007), Бр. 5
Philologia, Књ. 16 (2018), Бр. 16
1.
The Phonetics and Phonology of English Casual Speech: Learning from L2 Learners
Elizabeth Zsiga
Philologia, 2018. - Књ. 16, Бр. 16, стр. 1–16
https://doi.org/10.18485/philologia.2018.16.16.1
Детаљније
2.
Formant Measurements of Serbian Speakers’ English Vowels
Andrej Bjelaković
Philologia, 2018. - Књ. 16, Бр. 16, стр. 17–43
https://doi.org/10.18485/philologia.2018.16.16.2
Детаљније
3.
L2 Acquisition and Production of the English Rhotic by L1 Greek-Cypriot Speakers: The Effect of L1 Articulatory Routines and Phonetic Context
Dimitra Dimitriou
Philologia, 2018. - Књ. 16, Бр. 16, стр. 45–64
https://doi.org/10.18485/philologia.2018.16.16.3
Детаљније
4.
The Role of Orthography and Phoneme Inventory in Dutch Students’ Speech Perception in the EFL Classroom
Marlisa Hommel
Philologia, 2018. - Књ. 16, Бр. 16, стр. 65–75
https://doi.org/10.18485/philologia.2018.16.16.4
Детаљније
5.
Contemporary Phonological Theory and Common Pronunciation Issues
Višnja Josipović Smojver
Philologia, 2018. - Књ. 16, Бр. 16, стр. 77–83
https://doi.org/10.18485/philologia.2018.16.16.5
Детаљније
6.
How to Help Learners to Improve Their English Pronunciation. What Rioplatense Spanish Speaking EFL Teachers Need to Know
María Alicia Maldonado
Philologia, 2018. - Књ. 16, Бр. 16, стр. 85–98
https://doi.org/10.18485/philologia.2018.16.16.6
Детаљније
7.
English Weak Forms – A Challenge for Bulgarian Learners of English?
A Pedagogical Perspective
Nikoleta Stoykova
Philologia, 2018. - Књ. 16, Бр. 16, стр. 99–106
https://doi.org/10.18485/philologia.2018.16.16.7
Детаљније