/ Филолошки факултет, Универзитет у Београду

Издања:

Књ. 4 (2023) »

Књ. 3 (2022) »

Књ. 2 (2021) »

Књ. 1 (2020) »

• Метаподаци књиге
• Садржај

Научно-стручна конференција поводом Светског дана туризма, Књ. 1 (2020)

https://doi.org/10.18485/akademac_sdt.2020.1

1.
Značaj promocije za održivi razvoj kulturnog turizma u funkciji zaštite srpske kulturne baštine na Kosovu i Metohiji
Ljiljana Stošić Mihajlović
Научно-стручна конференција поводом Светског дана туризма, 2020. - Књ. 1, стр. 9–24

https://doi.org/10.18485/akademac_sdt.2020.1.ch1
Детаљније
2.
Могућности промоције културне баштине Врњачке Бање путем друштвених мрежа
Владан Петровић, Небојша Павловић, Марија Лакићевић
Научно-стручна конференција поводом Светског дана туризма, 2020. - Књ. 1, стр. 25–38

https://doi.org/10.18485/akademac_sdt.2020.1.ch2
Детаљније
3.
Digitalizacija u funkciji valorizacije srpskih srednjovekovnih manastira na Kosovu i Metohiji
Zoran Katanić, Jelena Katanić, Damnjan Radosavljević
Научно-стручна конференција поводом Светског дана туризма, 2020. - Књ. 1, стр. 39–47

https://doi.org/10.18485/akademac_sdt.2020.1.ch3
Детаљније
4.
Улога медија у очувању и промоцији културног наслеђа и одрживог туризма
Бранислав Санчанин, Биљана Ратковић Његован
Научно-стручна конференција поводом Светског дана туризма, 2020. - Књ. 1, стр. 51–63

https://doi.org/10.18485/akademac_sdt.2020.1.ch4
Детаљније
5.
Digitalno modelovanje turističkih destincija
Nenad B. Tanasić, Branislav R. Tanasić
Научно-стручна конференција поводом Светског дана туризма, 2020. - Књ. 1, стр. 64–74

https://doi.org/10.18485/akademac_sdt.2020.1.ch5
Детаљније
6.
Потенцијали развоја културног туризма на простору Топличког округа
Горан Перић, Александра Јевтовић, Марко Гашић
Научно-стручна конференција поводом Светског дана туризма, 2020. - Књ. 1, стр. 75–91

https://doi.org/10.18485/akademac_sdt.2020.1.ch6
Детаљније
7.
Mediji kao promoteri (ne)materijalne kulturne baštine
Andrea Ratković
Научно-стручна конференција поводом Светског дана туризма, 2020. - Књ. 1, стр. 92–108

https://doi.org/10.18485/akademac_sdt.2020.1.ch7
Детаљније
8.
Утицај интернет садржаја на одлуку туристе о посети дестинације културног туризма
Сандра Драмићанин, Бранислав Санчанин
Научно-стручна конференција поводом Светског дана туризма, 2020. - Књ. 1, стр. 109–129

https://doi.org/10.18485/akademac_sdt.2020.1.ch8
Детаљније
9.
Potencijal brendiranja Petrovaradinske tvrđave putem modernih medija
Đurđica Gordić, Jovana Miljković
Научно-стручна конференција поводом Светског дана туризма, 2020. - Књ. 1, стр. 130–142

https://doi.org/10.18485/akademac_sdt.2020.1.ch9
Детаљније
10.
Uticaj društvenih medija na proces odabira domaće destinacije kulturnog turizma
Jovana Miljković, Tamara Božović
Научно-стручна конференција поводом Светског дана туризма, 2020. - Књ. 1, стр. 143–157

https://doi.org/10.18485/akademac_sdt.2020.1.ch10
Детаљније
11.
Комбиновање традиционалних и дигиталних медија у сврху боље презентације културног туризма у Србији
Зоран Радосављевић, Тијана Љубисављевић
Научно-стручна конференција поводом Светског дана туризма, 2020. - Књ. 1, стр. 158–168

https://doi.org/10.18485/akademac_sdt.2020.1.ch11
Детаљније
12.
Глобалне иконе као средство комуникације у културном туризму
Зоран Радосављевић, Ана Ланговић Милићевић
Научно-стручна конференција поводом Светског дана туризма, 2020. - Књ. 1, стр. 169–180

https://doi.org/10.18485/akademac_sdt.2020.1.ch12
Детаљније