/ Filološki fakultet, Univerzitet u Beogradu

Izdanja:

Knj. 17 (2020), Br. 2

Knj. 17 (2020), Br. 1

Узданица, Knj. 17 (2020), Br. 2


1.
The Communicative Approach in Foreign Language Teaching
Biljana B. Radić-Bojanić
Узданица, 2020. - Knj. 17, Br. 2, str. 7–17

https://doi.org/10.18485/uzdanica.2020.17.2.1
Detaljnije
2.
Innovative Approaches to Teaching (Victorian) Literature in the Digital Age
Milena Z. Škobo
Узданица, 2020. - Knj. 17, Br. 2, str. 19–32

https://doi.org/10.18485/uzdanica.2020.17.2.2
Detaljnije
3.
Grammar in Low-Stakes, Informal Testing Context — Do Different Task Types Influence Performance?
Valentina М. Gavranović, Marijana M. Prodanović
Узданица, 2020. - Knj. 17, Br. 2, str. 33–48

https://doi.org/10.18485/uzdanica.2020.17.2.3
Detaljnije
4.
Употреба падежа у говору деце предшколског и основношколског узраста из Врања — социолингвистички приступ
Драгана В. Станковић
Узданица, 2020. - Knj. 17, Br. 2, str. 49–64

https://doi.org/10.18485/uzdanica.2020.17.2.4
Detaljnije
5.
Интеркултурни приступ у настави српског као страног језика: значај дискурзивне лингвокултурологије у ери глобализације
Милена Д. Матић, Мирјана Р. Обрадовић
Узданица, 2020. - Knj. 17, Br. 2, str. 65–77

https://doi.org/10.18485/uzdanica.2020.17.2.5
Detaljnije
6.
Прилог проучавању уџбеника енглеског језика средњих стручних школа: критеријуми анализе
Јелена Д. Рајовић, Небојша М. Денић, Јелена Н. Стојановић
Узданица, 2020. - Knj. 17, Br. 2, str. 79–95

https://doi.org/10.18485/uzdanica.2020.17.2.6
Detaljnije
7.
О неким аспектима психологије медијске и опште комуникације
Ивана Р. Јовановић
Узданица, 2020. - Knj. 17, Br. 2, str. 97–110

https://doi.org/10.18485/uzdanica.2020.17.2.7
Detaljnije
8.
Лингвистичка (само)изолација: идеолошки аспекти новинског дискурса
Тамара Н. Јаневска
Узданица, 2020. - Knj. 17, Br. 2, str. 111–121

https://doi.org/10.18485/uzdanica.2020.17.2.8
Detaljnije
9.
О једној посебној категорији сливеница у српском језику
Горица Р. Томић
Узданица, 2020. - Knj. 17, Br. 2, str. 123–139

https://doi.org/10.18485/uzdanica.2020.17.2.9
Detaljnije
10.
Концепт части у пословицама руског и српског језика
Светлана Ж. Бабовић
Узданица, 2020. - Knj. 17, Br. 2, str. 141–155

https://doi.org/10.18485/uzdanica.2020.17.2.10
Detaljnije
11.
Језички фактори који утичу на трансфер
Марија Н. Вујовић
Узданица, 2020. - Knj. 17, Br. 2, str. 157–169

https://doi.org/10.18485/uzdanica.2020.17.2.11
Detaljnije
12.
Нарација, традиција и манипулација: мит о постању у трилогији БесниАдам Маргарет Атвуд
Наташа М. Милојевић
Узданица, 2020. - Knj. 17, Br. 2, str. 171–185

https://doi.org/10.18485/uzdanica.2020.17.2.12
Detaljnije
13.
Elsa Triolet еt les surréalistes
Velimir D. Mladenović
Узданица, 2020. - Knj. 17, Br. 2, str. 187–199

https://doi.org/10.18485/uzdanica.2020.17.2.13
Detaljnije
14.
Говор простора у Андрићевој приповеци „Злостављање”
Маја М. Димитријевић
Узданица, 2020. - Knj. 17, Br. 2, str. 201–217

https://doi.org/10.18485/uzdanica.2020.17.2.14
Detaljnije
15.
Повезаност истрајности и академског постигнућа: метаанализа
Милош Н. Стојадиновић
Узданица, 2020. - Knj. 17, Br. 2, str. 219–232

https://doi.org/10.18485/uzdanica.2020.17.2.15
Detaljnije
16.
Школа као средина подстицајна за учење — инструмент и перцепције наставникa
Јелена Д. Теодоровић
Узданица, 2020. - Knj. 17, Br. 2, str. 233–249

https://doi.org/10.18485/uzdanica.2020.17.2.16
Detaljnije
17.
Deferment of Academic Obligations and University Students Self-Handicapping: Procrastination in an Academic Context
Predrag Ž. Živković
Узданица, 2020. - Knj. 17, Br. 2, str. 251–265

https://doi.org/10.18485/uzdanica.2020.17.2.17
Detaljnije
18.
Grammar School Students’ Perceptions Toward Organic Chemistry and the Implementation of Context-Based Approach in Organic Chemistry Teaching
Katarina B. Putica
Узданица, 2020. - Knj. 17, Br. 2, str. 267–279

https://doi.org/10.18485/uzdanica.2020.17.2.18
Detaljnije
19.
Потенцијали пројектне наставе за развијање међупредметних компетенција
Далиборка Р. Поповић, Душан П. Ристановић
Узданица, 2020. - Knj. 17, Br. 2, str. 281–294

https://doi.org/10.18485/uzdanica.2020.17.2.19
Detaljnije
20.
Дете-истраживач — активни учесник у свом развоју
Ирена Б. Голубовић-Илић
Узданица, 2020. - Knj. 17, Br. 2, str. 295–311

https://doi.org/10.18485/uzdanica.2020.17.2.20
Detaljnije
21.
Компаративни приказ секвенцијалне анализе и других модела за евалуацију школског часа
Весна М. Петровић, Наташа M. Вукићевић, Радован М. Антонијевић
Узданица, 2020. - Knj. 17, Br. 2, str. 313–333

https://doi.org/10.18485/uzdanica.2020.17.2.21
Detaljnije