doi
Fil
/ Filološki fakultet, Univerzitet u Beogradu
Izdanja:
Knj. 1 (2020)
»
• Metapodaci knjige
• Sadržaj
Научно-стручна конференција поводом Светског дана туризма, Knj. 1 (2020)
https://doi.org/10.18485/akademac_sdt.2020.1
1.
Značaj promocije za održivi razvoj kulturnog turizma u funkciji zaštite srpske kulturne baštine na Kosovu i Metohiji
Ljiljana Stošić Mihajlović
Научно-стручна конференција поводом Светског дана туризма, 2020. - Knj. 1, str. 9–24
https://doi.org/10.18485/akademac_sdt.2020.1.ch1
Detaljnije
2.
Могућности промоције културне баштине Врњачке Бање путем друштвених мрежа
Владан Петровић, Небојша Павловић, Марија Лакићевић
Научно-стручна конференција поводом Светског дана туризма, 2020. - Knj. 1, str. 25–38
https://doi.org/10.18485/akademac_sdt.2020.1.ch2
Detaljnije
3.
Digitalizacija u funkciji valorizacije srpskih srednjovekovnih manastira na Kosovu i Metohiji
Zoran Katanić, Jelena Katanić, Damnjan Radosavljević
Научно-стручна конференција поводом Светског дана туризма, 2020. - Knj. 1, str. 39–47
https://doi.org/10.18485/akademac_sdt.2020.1.ch3
Detaljnije
4.
Улога медија у очувању и промоцији културног наслеђа и одрживог туризма
Бранислав Санчанин, Биљана Ратковић Његован
Научно-стручна конференција поводом Светског дана туризма, 2020. - Knj. 1, str. 51–63
https://doi.org/10.18485/akademac_sdt.2020.1.ch4
Detaljnije
5.
Digitalno modelovanje turističkih destincija
Nenad B. Tanasić, Branislav R. Tanasić
Научно-стручна конференција поводом Светског дана туризма, 2020. - Knj. 1, str. 64–74
https://doi.org/10.18485/akademac_sdt.2020.1.ch5
Detaljnije
6.
Потенцијали развоја културног туризма на простору Топличког округа
Горан Перић, Александра Јевтовић, Марко Гашић
Научно-стручна конференција поводом Светског дана туризма, 2020. - Knj. 1, str. 75–91
https://doi.org/10.18485/akademac_sdt.2020.1.ch6
Detaljnije
7.
Mediji kao promoteri (ne)materijalne kulturne baštine
Andrea Ratković
Научно-стручна конференција поводом Светског дана туризма, 2020. - Knj. 1, str. 92–108
https://doi.org/10.18485/akademac_sdt.2020.1.ch7
Detaljnije
8.
Утицај интернет садржаја на одлуку туристе о посети дестинације културног туризма
Сандра Драмићанин, Бранислав Санчанин
Научно-стручна конференција поводом Светског дана туризма, 2020. - Knj. 1, str. 109–129
https://doi.org/10.18485/akademac_sdt.2020.1.ch8
Detaljnije
9.
Potencijal brendiranja Petrovaradinske tvrđave putem modernih medija
Đurđica Gordić, Jovana Miljković
Научно-стручна конференција поводом Светског дана туризма, 2020. - Knj. 1, str. 130–142
https://doi.org/10.18485/akademac_sdt.2020.1.ch9
Detaljnije
10.
Uticaj društvenih medija na proces odabira domaće destinacije kulturnog turizma
Jovana Miljković, Tamara Božović
Научно-стручна конференција поводом Светског дана туризма, 2020. - Knj. 1, str. 143–157
https://doi.org/10.18485/akademac_sdt.2020.1.ch10
Detaljnije
11.
Комбиновање традиционалних и дигиталних медија у сврху боље презентације културног туризма у Србији
Зоран Радосављевић, Тијана Љубисављевић
Научно-стручна конференција поводом Светског дана туризма, 2020. - Knj. 1, str. 158–168
https://doi.org/10.18485/akademac_sdt.2020.1.ch11
Detaljnije
12.
Глобалне иконе као средство комуникације у културном туризму
Зоран Радосављевић, Ана Ланговић Милићевић
Научно-стручна конференција поводом Светског дана туризма, 2020. - Knj. 1, str. 169–180
https://doi.org/10.18485/akademac_sdt.2020.1.ch12
Detaljnije