/ Филолошки факултет, Универзитет у Београду

Издања:

Књ. 6/1 (2018) »

Књ. 5/2 (2017) »

• Метаподаци књиге
• Садржај

Књ. 5/1 (2017) »

Књ. 4/2 (2016) »

Књ. 4/1 (2016) »

CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, Књ. 5/2 (2017)

https://doi.org/10.18485/climb.2017.5.2

1.
H.G.Wells аnd Nagai Kafu; Comparative Civilizations аnd Science Fiction
Kiyomitsu Yui
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2017. - Књ. 5/2, стр. 11–24

https://doi.org/10.18485/climb.2017.5.2.ch1
Детаљније
2.
Modernizacija Japana - i kultura i nauka–
Ljiljana Marković
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2017. - Књ. 5/2, стр. 25–66

https://doi.org/10.18485/climb.2017.5.2.ch2
Детаљније
3.
Cultural and Scientific Aspect Within the Universal Decimal Classification of Knowledge
Aleksandra Vraneš
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2017. - Књ. 5/2, стр. 67–72

https://doi.org/10.18485/climb.2017.5.2.ch3
Детаљније
4.
Naučni rad kao narativ
Vesna Polovina
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2017. - Књ. 5/2, стр. 73–80

https://doi.org/10.18485/climb.2017.5.2.ch4
Детаљније
5.
Текстема као минимални састојак текста
(њена природа и функције)

Јелена Јовановић Симић
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2017. - Књ. 5/2, стр. 81–89

https://doi.org/10.18485/climb.2017.5.2.ch5
Детаљније
6.
Однос мађарске лингвистике и природних наука
Анамариа Бене
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2017. - Књ. 5/2, стр. 91–98

https://doi.org/10.18485/climb.2017.5.2.ch6
Детаљније
7.
Наука и научност
саставни део савремене музичке уметности

Урош Дојчиновић
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2017. - Књ. 5/2, стр. 99–107

https://doi.org/10.18485/climb.2017.5.2.ch7
Детаљније
8.
Audio-vizuelne arhive: metod, model, mediji
Aleksandra Milovanović
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2017. - Књ. 5/2, стр. 109–120

https://doi.org/10.18485/climb.2017.5.2.ch8
Детаљније
9.
Култура и/или наука
организација знања „хуманистика и/или техника”

Наталија Синановић
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2017. - Књ. 5/2, стр. 121–128

https://doi.org/10.18485/climb.2017.5.2.ch9
Детаљније
10.
Нека запажања о култури оглашавања
„огласи као вербализацијска форма маркетиншког новинарства”

Ивана Јовановић
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2017. - Књ. 5/2, стр. 129–148

https://doi.org/10.18485/climb.2017.5.2.ch10
Детаљније
11.
Literary Lessons in Branislav Petronijević and Milutin Milanković
Greta Goetz
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2017. - Књ. 5/2, стр. 149–161

https://doi.org/10.18485/climb.2017.5.2.ch11
Детаљније
12.
Наука и фикција у научној фантастици Курта Вонегата
Милица Aбрамовић
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2017. - Књ. 5/2, стр. 163–178

https://doi.org/10.18485/climb.2017.5.2.ch12
Детаљније
13.
Rod i jezik i mašinska inteligencija
Đorđe Božović
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2017. - Књ. 5/2, стр. 179–186

https://doi.org/10.18485/climb.2017.5.2.ch13
Детаљније
14.
Metadiscourse Resources of Self-Reference in Medical Case Reports
Valentina Rapajić
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2017. - Књ. 5/2, стр. 187–201

https://doi.org/10.18485/climb.2017.5.2.ch14
Детаљније
15.
Психокритика: примена научне методологије у литератури
Јелена Радовић Јовановић
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2017. - Књ. 5/2, стр. 203–216

https://doi.org/10.18485/climb.2017.5.2.ch15
Детаљније
16.
Prevođenje diskursa fizike električnih gasnih pražnjenja iz perspektive teorije relevantnosti
Miloš D. Đurić, Nada Krnjaić-Cekić
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2017. - Књ. 5/2, стр. 217–244

https://doi.org/10.18485/climb.2017.5.2.ch16
Детаљније
17.
Аспекти културе у научном и стручном превођењу између скандинавских језика и српског
Зорица Ковачевић
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2017. - Књ. 5/2, стр. 245–250

https://doi.org/10.18485/climb.2017.5.2.ch17
Детаљније
18.
Struktura i značenje složenica u diskursu elektrotehnike
Miloš D. Đurić
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2017. - Књ. 5/2, стр. 251–260

https://doi.org/10.18485/climb.2017.5.2.ch18
Детаљније
19.
Теоријски аспекти педагошке граматике у настави страних језика
Драгиша Вукотић
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2017. - Књ. 5/2, стр. 261–278

https://doi.org/10.18485/climb.2017.5.2.ch19
Детаљније
20.
Управљање знањем путем CLIL-а на РГФ-у и стварање нових облика културе
Лидија Беко, Наиље Маља Имами
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2017. - Књ. 5/2, стр. 279–290

https://doi.org/10.18485/climb.2017.5.2.ch20
Детаљније
21.
Макјуанова субота као бојно поље науке и уметности
Јелица Рајковић
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2017. - Књ. 5/2, стр. 291–304

https://doi.org/10.18485/climb.2017.5.2.ch21
Детаљније
22.
Наука и култура у „Анилином духу” Мајкла Ондачија
Кристијан Е. Векоњ
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2017. - Књ. 5/2, стр. 305–314

https://doi.org/10.18485/climb.2017.5.2.ch22
Детаљније
23.
The Influence of Video Games on Literary Works: Culture and/or Science
Boško Francuski
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2017. - Књ. 5/2, стр. 315–336

https://doi.org/10.18485/climb.2017.5.2.ch23
Детаљније
24.
Феноменолошки приступ приповетки Милована Глишића „Прва бразда”
Марија Шљукић
CLIMB. Culture, Language, Literary, Translation, Library and Information Studies, Teaching Methodology and Book History, 2017. - Књ. 5/2, стр. 337–349

https://doi.org/10.18485/climb.2017.5.2.ch24
Детаљније