doi
Fil
/ Facultad de Filología, Universidad de Belgrado
Edición:
Tm. 70 (2023), No. 2
Tm. 70 (2023), No. 1
Tm. 69 (2022), No. 2
Tm. 69 (2022), No. 1
Tm. 68 (2021), No. 2
Tm. 68 (2021), No. 1
Tm. 67 (2020), No. 2
Tm. 67 (2020), No. 1
Tm. 66 (2019), No. 2
Tm. 66 (2019), No. 1
Tm. 65 (2018), No. 3-4
Tm. 65 (2018), No. 1-2
Tm. 64 (2017), No. 3-4
Tm. 64 (2017), No. 1-2
Tm. 63 (2016), No. 3-4
Књижевност и језик, Tm. 66 (2019), No. 1
1.
Српски глаголски облици под лупом
Милан В. Стакић
Књижевност и језик, 2019. - Tm. 66, No. 1, p. 1–14
https://doi.org/10.18485/kij.2019.66.1.1
Detallado
2.
О стилским вредностима одсуства интерпункције
Душка Б. Кликовац
Књижевност и језик, 2019. - Tm. 66, No. 1, p. 15–30
https://doi.org/10.18485/kij.2019.66.1.2
Detallado
3.
Типови хероја у српској драми од 1990. до 1994: Александар Поповић —
Бела кафа
Златко М. Грушановић
Књижевност и језик, 2019. - Tm. 66, No. 1, p. 31–45
https://doi.org/10.18485/kij.2019.66.1.3
Detallado
4.
О поезији и памћењу: позна лирика Десанке Максимовић
Предраг Ж. Петровић
Књижевност и језик, 2019. - Tm. 66, No. 1, p. 47–56
https://doi.org/10.18485/kij.2019.66.1.4
Detallado
5.
Књижевни и педагошки труд Гаврила Стефановића Венцловића
Драгомир С. Сандо
Књижевност и језик, 2019. - Tm. 66, No. 1, p. 57–71
https://doi.org/10.18485/kij.2019.66.1.5
Detallado
6.
Одбор за стандардизацију српског језика — двадесет година деловања
Марина Љ. Спасојевић
Књижевност и језик, 2019. - Tm. 66, No. 1, p. 73–81
https://doi.org/10.18485/kij.2019.66.1.6
Detallado
7.
Родољубиви импулс у поезији Петра Пајића
Снежана С. Башчаревић
Књижевност и језик, 2019. - Tm. 66, No. 1, p. 83–92
https://doi.org/10.18485/kij.2019.66.1.7
Detallado
8.
Месне предлошке конструкције у две хрисовуље краља Стефана Уроша I
Предраг Д. Дилпарић
Књижевност и језик, 2019. - Tm. 66, No. 1, p. 93–102
https://doi.org/10.18485/kij.2019.66.1.8
Detallado
9.
Семантичко-деривациони потенцијал глагола
јести
Јелена Љ. Биљетина
Књижевност и језик, 2019. - Tm. 66, No. 1, p. 103–121
https://doi.org/10.18485/kij.2019.66.1.9
Detallado
10.
Како научити ђаке да препознају падеже?
(падежни синкретизам као методички проблем)
Балша Н. Стипчевић
Књижевност и језик, 2019. - Tm. 66, No. 1, p. 123–138
https://doi.org/10.18485/kij.2019.66.1.10
Detallado
11.
Роман
Хајдук Станко
— између љубави и освете
(интертекстуалност на примеру основношколске интерпретације романа Јанка Веселиновића
Хајдук Станко
)
Оливера В. Урошев Палалић
Књижевност и језик, 2019. - Tm. 66, No. 1, p. 139–153
https://doi.org/10.18485/kij.2019.66.1.11
Detallado
12.
Изборни текстови у читанкама за разредну наставу књижевности
Валерија Б. Јанићијевић, Милена Б. Митровић
Књижевност и језик, 2019. - Tm. 66, No. 1, p. 155–179
https://doi.org/10.18485/kij.2019.66.1.12
Detallado
13.
Развијање речничке културе у академској настави
Бојана С. Милосављевић
Књижевност и језик, 2019. - Tm. 66, No. 1, p. 181–194
https://doi.org/10.18485/kij.2019.66.1.13
Detallado
14.
Доситеј у дневном листу Политика
Владимир Б. Живановић
Књижевност и језик, 2019. - Tm. 66, No. 1, p. 233–242
https://doi.org/10.18485/kij.2019.66.1.14
Detallado