/ Facultad de Filología, Universidad de Belgrado

Edición:

Tm. 6 (2020) »

• Metadatos del libro
• Contenido

Примењена лингвистика данас, Tm. 6 (2020)

https://doi.org/10.18485/dpls_pld.2020.6

1.
“Serbia and the EU”: Discursive Framing and Imprinting Effects on Recurrent Speech Patterns Used in the German-Language Press
Johannes Dahm
Примењена лингвистика данас, 2020. - Tm. 6, p. 11–32

https://doi.org/10.18485/dpls_pld.2020.6.ch1
Detallado
2.
Where Can Ethnolinguistics Meet Applied Linguistics?
Junichi Toyota, Borko Kovačević
Примењена лингвистика данас, 2020. - Tm. 6, p. 33–46

https://doi.org/10.18485/dpls_pld.2020.6.ch2
Detallado
3.
Lingvistički markeri regionalnog identiteta: pogled iz štokavskog
Đorđe Božović
Примењена лингвистика данас, 2020. - Tm. 6, p. 47–76

https://doi.org/10.18485/dpls_pld.2020.6.ch3
Detallado
4.
Discourse Competence of Speakers of Croatian as a Foreign Language
Ana Mikić Čolić, Ivana Trtanj
Примењена лингвистика данас, 2020. - Tm. 6, p. 77–92

https://doi.org/10.18485/dpls_pld.2020.6.ch4
Detallado
5.
Use of Personal Names in English and Serbian Canned Jokes
Predrag Niketić
Примењена лингвистика данас, 2020. - Tm. 6, p. 93–108

https://doi.org/10.18485/dpls_pld.2020.6.ch5
Detallado
6.
L2 Reading Skill Acquisition in Non-Literate Adult Native Speakers of Arabic
Mina Suknović
Примењена лингвистика данас, 2020. - Tm. 6, p. 109–121

https://doi.org/10.18485/dpls_pld.2020.6.ch6
Detallado
7.
Principi i kriterijumi ocenjivanja kao osnove vrednovanja postignuća u obrazovanju
Nataša Janković, Nenad Tomović, Maja Aleksić
Примењена лингвистика данас, 2020. - Tm. 6, p. 123–139

https://doi.org/10.18485/dpls_pld.2020.6.ch7
Detallado
8.
The Role of the Student-Teacher Relationship in the Lives of Students at University Level
Dragica Žugić
Примењена лингвистика данас, 2020. - Tm. 6, p. 141–154

https://doi.org/10.18485/dpls_pld.2020.6.ch8
Detallado
9.
Родне идеологије у уџбеницима шпанског као страног језика: стереотипи или феминизација?
Ана Кузмановић Јовановић
Примењена лингвистика данас, 2020. - Tm. 6, p. 155–166

https://doi.org/10.18485/dpls_pld.2020.6.ch9
Detallado
10.
Indeks ponavljanja specijalizovanog vokabulara u udžbenicima za drugi ciklus obaveznog obrazovanja
Milica Dinić Marinković
Примењена лингвистика данас, 2020. - Tm. 6, p. 167–186

https://doi.org/10.18485/dpls_pld.2020.6.ch10
Detallado
11.
Metajezik i kulturno posredovanje na primeru švedskih konstrukcija s koordinacijom i pseudokoordinacijom
Zorica Kovačević
Примењена лингвистика данас, 2020. - Tm. 6, p. 187–195

https://doi.org/10.18485/dpls_pld.2020.6.ch11
Detallado
12.
Metatekstualna kompetencija učenika na srednjem nivou znanja italijanskog kao drugog jezika
Nevena P. Ceković
Примењена лингвистика данас, 2020. - Tm. 6, p. 197–209

https://doi.org/10.18485/dpls_pld.2020.6.ch12
Detallado