/ Facultad de Filología, Universidad de Belgrado

Edición:

Tm. 1 (2020) »

• Metadatos del libro
• Contenido

Научно-стручна конференција поводом Светског дана туризма, Tm. 1 (2020)

https://doi.org/10.18485/akademac_sdt.2020.1

1.
Značaj promocije za održivi razvoj kulturnog turizma u funkciji zaštite srpske kulturne baštine na Kosovu i Metohiji
Ljiljana Stošić Mihajlović
Научно-стручна конференција поводом Светског дана туризма, 2020. - Tm. 1, p. 9–24

https://doi.org/10.18485/akademac_sdt.2020.1.ch1
Detallado
2.
Могућности промоције културне баштине Врњачке Бање путем друштвених мрежа
Владан Петровић, Небојша Павловић, Марија Лакићевић
Научно-стручна конференција поводом Светског дана туризма, 2020. - Tm. 1, p. 25–38

https://doi.org/10.18485/akademac_sdt.2020.1.ch2
Detallado
3.
Digitalizacija u funkciji valorizacije srpskih srednjovekovnih manastira na Kosovu i Metohiji
Zoran Katanić, Jelena Katanić, Damnjan Radosavljević
Научно-стручна конференција поводом Светског дана туризма, 2020. - Tm. 1, p. 39–47

https://doi.org/10.18485/akademac_sdt.2020.1.ch3
Detallado
4.
Улога медија у очувању и промоцији културног наслеђа и одрживог туризма
Бранислав Санчанин, Биљана Ратковић Његован
Научно-стручна конференција поводом Светског дана туризма, 2020. - Tm. 1, p. 51–63

https://doi.org/10.18485/akademac_sdt.2020.1.ch4
Detallado
5.
Digitalno modelovanje turističkih destincija
Nenad B. Tanasić, Branislav R. Tanasić
Научно-стручна конференција поводом Светског дана туризма, 2020. - Tm. 1, p. 64–74

https://doi.org/10.18485/akademac_sdt.2020.1.ch5
Detallado
6.
Потенцијали развоја културног туризма на простору Топличког округа
Горан Перић, Александра Јевтовић, Марко Гашић
Научно-стручна конференција поводом Светског дана туризма, 2020. - Tm. 1, p. 75–91

https://doi.org/10.18485/akademac_sdt.2020.1.ch6
Detallado
7.
Mediji kao promoteri (ne)materijalne kulturne baštine
Andrea Ratković
Научно-стручна конференција поводом Светског дана туризма, 2020. - Tm. 1, p. 92–108

https://doi.org/10.18485/akademac_sdt.2020.1.ch7
Detallado
8.
Утицај интернет садржаја на одлуку туристе о посети дестинације културног туризма
Сандра Драмићанин, Бранислав Санчанин
Научно-стручна конференција поводом Светског дана туризма, 2020. - Tm. 1, p. 109–129

https://doi.org/10.18485/akademac_sdt.2020.1.ch8
Detallado
9.
Potencijal brendiranja Petrovaradinske tvrđave putem modernih medija
Đurđica Gordić, Jovana Miljković
Научно-стручна конференција поводом Светског дана туризма, 2020. - Tm. 1, p. 130–142

https://doi.org/10.18485/akademac_sdt.2020.1.ch9
Detallado
10.
Uticaj društvenih medija na proces odabira domaće destinacije kulturnog turizma
Jovana Miljković, Tamara Božović
Научно-стручна конференција поводом Светског дана туризма, 2020. - Tm. 1, p. 143–157

https://doi.org/10.18485/akademac_sdt.2020.1.ch10
Detallado
11.
Комбиновање традиционалних и дигиталних медија у сврху боље презентације културног туризма у Србији
Зоран Радосављевић, Тијана Љубисављевић
Научно-стручна конференција поводом Светског дана туризма, 2020. - Tm. 1, p. 158–168

https://doi.org/10.18485/akademac_sdt.2020.1.ch11
Detallado
12.
Глобалне иконе као средство комуникације у културном туризму
Зоран Радосављевић, Ана Ланговић Милићевић
Научно-стручна конференција поводом Светског дана туризма, 2020. - Tm. 1, p. 169–180

https://doi.org/10.18485/akademac_sdt.2020.1.ch12
Detallado