1. |
Француски писци у контексту књижевнокритичке методе Уроша Петровића |
2. |
Урош Петровић о Иполиту Тену |
3. |
За сваки дан Уроша Петровића и доситејевска традиција |
4. |
Машина жеље и апсурд одговорности: да ли је Кафка био реалан? |
5. |
Waiting for the Violence: Kafka and Three Negations |
6. |
Феноменолошки метод и неуспешна егзегеза енигматичних бића у Кафкином делу |
7. |
Глас и заједница: тумачење Кафкине приповетке „Певачица Јозефина или народ мишева” |
8. |
Павле Васић и часопис Уметнички преглед |
9. |
Сликар Павле Васић |
10. |
Павле Васић: први преглед модерне / савремене примењене уметности у Србији |
11. |
Павле Васић као историчар костима |
12. |
Филм и књижевност 2.0 |
13. |
На крилима алегорије: хришћанска порука Бањановог Ходочасниковог путовања |
14. |
О музичким приликама у Краљевини Срба, Хрвата и Словенаца кроз призму часописа Мисао (1919–1929) |
15. |
Шта нам нова „расправа о Принцези Де Клев” говори o изазовима књижевне феминологије? |
16. |
Утицај ренесансне традиције на песму У болници Бориса Пастернака и метричка анализа песме |
17. |
Перевод нечеловеческого: экосемиотическая интерпретация леса в поэзии Геннадия Айги |
18. |
Лица модернизма: полемика, страст, граница |
19. |
Пракса површног читања |
20. |
Да ли је свет заиста рашчаран? |
21. |
„Сунце сија” упркос чињеници да „земља јесмо” |
22. |
Промена парадигме (ране) српске авангарде |